W tym artykule znajdziesz:
Na platformie e-commerce otworzyła się w listopadzie 2021 roku rekordowa liczba nowych sklepów. W ciągu jednego miesiąca blisko tysiąc kolejnych biznesów zdecydowało się dołączyć do Shoper i zacząć sprzedawać online.
Na platformie e-commerce otworzyła się w listopadzie 2021 roku rekordowa liczba nowych sklepów. W ciągu jednego miesiąca blisko tysiąc kolejnych biznesów zdecydowało się dołączyć do Shoper i zacząć sprzedawać online.
Shoper oferuje nowoczesną platformę do prowadzenia sklepu internetowego, pozwalającą wygodnie zarządzać oraz rozwijać sprzedaż w kanale online. Wraz z intuicyjnym systemem, zapewnia wszystkie niezbędne narzędzia i integracje do profesjonalnej i efektywnej sprzedaży w sieci.
– Z wielką radością witamy blisko tysiąc nowych sklepów internetowych na naszej platformie. To nie tylko umacnia nas na pozycji lidera wśród najpopularniejszych platform e-commerce w Polsce, ale przede wszystkim potwierdza, że Shoper jest platformą pierwszego wyboru dla sprzedawców uruchamiających sklep online w naszym kraju – komentuje Paweł Rybak, Chief Commercial Officer w Shoper.
Listopad okazał się rekordowy dla Shopera z kilku względów. Oprócz największej liczby nowych sklepów uruchomionych na tym oprogramowaniu w ciągu jednego miesiąca, rekordowa okazała się także sprzedaż w sklepach już działających na platformie.
Wartość zamówień złożonych podczas Black Friday 2021 w sklepach internetowych korzystających z platformy Shoper była większa o ponad 55% w porównaniu z Czarnym Piątkiem 2020. Liczba zamówień przekroczyła wynik poprzedniego Black Friday o blisko 50%. W sumie, sklepy korzystające z platformy Shoper sprzedały 26 listopada produkty za ponad 50 milionów złotych. Największym zainteresowaniem cieszyły się zakupy w branżach: odzieżowej, kosmetycznej, ze sprzętem elektronicznym, dom i ogród oraz z artykułami dla dzieci.
– Na platformie Shoper sprzedają dzisiaj przedstawiciele wszystkich branż, korzystający nie tylko ze stale rozwijanej i stabilnej platformy, ale również dedykowanych im wielu usług dodatkowych oraz stałego wsparcia klienta. Nie ogranicza się ono wyłącznie do kwestii technicznych, ale swoim zakresem obejmuje również edukację, marketing i rozwój e-biznesów. Z tak bogatą ofertą Shoper stanowi kompletne narzędzie do prowadzenia profesjonalnej sprzedaży online – dodaje Artur Halik, Head of Sales w Shoper.
Model biznesowy Shoper odznacza się wysokim poziomem skalowalności, co wpływa na poprawę osiąganych wyników wraz ze wzrostem liczby użytkowników platformy. Poza dystrybuowanym w formie abonamentu rozwiązaniu Shoper, wiele usług dodatkowych rozliczanych jest w modelu pay-as-you-grow, który polega na skorelowaniu przychodów Shoper z wielkością generowanych obrotów (GMV) przez sklepy na platformie Spółki. W okresie ostatnich 12 miesięcy, wartość GMV wygenerowana przez sklepy bezpośrednie na platformie Shoper zwiększyła się do 5,4 mld zł.
Shoper poza flagową platformą, oferuje dodatkowo sklepom m.in. system wewnętrznych płatności, przesyłek, obsługi kampanii reklamowych w sieci Google i na Facebooku oraz system ErpBox, pozwalający na obsługę sprzedaży wielokanałowej, w tym na zagraniczne platformy handlowe.