W tym artykule znajdziesz:
Czym sklepy internetowe kuszą swoich klientów przed Świętami i jakie szacują zyski? Odpowiedzi na te inne pytania prezentujemy w najnowszej odsłonie naszego corocznego raportu z branży e-commerce.Shoper co roku bada przedświąteczne nastroje pośród właścicieli sklepów internetowych i ich klientów, analizuj��c tym samym na bieżąco kondycję branży e-commerce. A ta wciąż się rozwija, stanowiąc jedną z najdynamiczniejszych dziedzin polskiej gospodarki.Potencjał e-handlu jest ogromny, o czym świadczy także najnowsza edycja badania „E-commerce pod szczęśliwą gwiazdką”, z której jasno wynika, że coraz więcej Polaków kupuje w internecie, a właściciele e-sklepów coraz profesjonalniej podchodzą do prowadzenia swoich biznesów.
Czym sklepy internetowe kuszą swoich klientów przed Świętami i jakie szacują zyski? Odpowiedzi na te inne pytania prezentujemy w najnowszej odsłonie naszego corocznego raportu z branży e-commerce.
Shoper co roku bada przedświąteczne nastroje pośród właścicieli sklepów internetowych i ich klientów, analizując tym samym na bieżąco kondycję branży e-commerce. A ta wciąż się rozwija, stanowiąc jedną z najdynamiczniejszych dziedzin polskiej gospodarki.
Potencjał e-handlu jest ogromny, o czym świadczy także najnowsza edycja badania „E-commerce pod szczęśliwą gwiazdką”, z której jasno wynika, że coraz więcej Polaków kupuje w internecie, a właściciele e-sklepów coraz profesjonalniej podchodzą do prowadzenia swoich biznesów.
Czym sklepy internetowe kuszą swoich klientów przed Świętami i jakie szacują zyski? Które działania przynoszą sklepom najlepsze efekty i czego ich właściciele obawiają się najbardziej? Odpowiedzi na te inne pytania znajdziecie w raporcie udostępnionym poniżej. Poza najnowszymi danymi, w materiale przygotowano też teksty poradnikowe oraz analizy rynku e-commerce – w tym także wprowadzenie do ważnych zmian w ustawie konsumenckiej, jakie czekają nas na początku 2015 roku.
Podstawą badania były pytania zadawane właścicielom e-sklepów, prowadzonych na oprogramowaniu Shoper – wiodącej marce w polskim e-handlu, trzykrotnie z rzędu (od początku przyznawania w 2012 roku) nagradzanej wyróżnieniem Ekomers dla Najlepszej Platformy Sklepowej. Patronat medialny nad raportem „E-commerce pod szczęśliwą gwiazdką 2014” objął w tym roku portal Biznes.pl.