W tym artykule znajdziesz:
Shoper – najpopularniejszy w Polsce dostawca rozwiązań e-commerce w modelu subskrypcyjnym – nawiązuje współpracę z Klarną. Wprowadzenie usługi „Zapłać za 30 dni” oraz płatności w 3 ratach 0% od Klarny zapewni klientom sprzedawców Shoper jeszcze większą wygodę i bezpieczeństwo podczas dokonywania zakupów
Shoper – najpopularniejszy w Polsce dostawca rozwiązań e-commerce w modelu subskrypcyjnym – nawiązuje współpracę z Klarną. Wprowadzenie usługi „Zapłać za 30 dni” oraz płatności w 3 ratach 0% od Klarny zapewni klientom sprzedawców Shoper jeszcze większą wygodę i bezpieczeństwo podczas dokonywania zakupów.
Shoper nawiązuje współpracę z Klarną, globalną siecią płatności i zakupów, wspierana przez sztuczną inteligencję. Od 17 lipca właściciele kilkudziesięciu tysięcy e-sklepów działających na platformie mogą oferować kupującym elastyczne metody płatności dostarczane przez szwedzki fintech.
Shoper, jako najpopularniejsza platforma e-commerce w modelu subskrypcyjnym w Polsce, stale dąży do dostarczania najlepszych narzędzi sprzedażowych swoim klientom. Partnerstwo z Klarną jest więc kolejnym ważnym krokiem w rozwoju i umacnianiu pozycji firmy jako lidera na polskim rynku e-commerce.
– W Shoper stale rozwijamy ofertę usług finansowych, tak by odpowiadała konkretnym potrzebom i oczekiwaniom właścicieli e-sklepów oraz była dostosowana do specyfiki e-handlu. Klarna to globalny lider w zakresie płatności odroczonych. Dzięki temu wdrożeniu, sklepy korzystające z platformy Shoper otrzymują dostęp do niezwykle popularnej metody odroczonej płatności, rozpoznawalnej na poziomie międzynarodowym i bardzo zaawansowanej technologicznie. Klienci cenią takie rozwiązania, szukają ich i aktywnie z nich korzystają. Dzięki temu sprzedawcy Shoper zyskują narzędzie, które pomoże spełnić rosnące oczekiwania konsumentów oraz zapewnić im lepsze doświadczenia zakupowe – mówi Łukasz Piechowiak, Head of Financial Services w Shoper S.A.
Shoper dołącza do grona ponad 3 tys. partnerów, marek i sklepów internetowych w Polsce, które udostępniają płatności z Klarną. Właściciele sklepów na platformie Shoper mogą od teraz oferować swoim klientom zakupy z bezpiecznymi płatnościami odroczonymi o 30 dni lub podzielonymi na 3 nieoprocentowane raty. Z rozwiązań oferowanych przez Klarnę korzysta już ponad 1,5 mln polskich konsumentów.
– Jak wynika z naszego raportu „Shopping Pulse” aż 69 proc. polskich konsumentów przyznaje, że bardziej optymistycznie podchodzi do sprzedawców oferujących możliwość odroczenia płatności. Dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że nasze usługi konsekwentnie wdrażane są na najpopularniejszej platformie do prowadzenia sklepów internetowych w Polsce – komentuje Łukasz Dwulit, Head of Klarna Poland. – Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z tak dużym graczem na polskim rynku, jakim jest Shoper. Jesteśmy przekonani, że dzięki naszym elastycznym rozwiązaniom, sklepy oraz klienci korzystający z platformy zyskają nowe możliwości rozwoju i dokonywania zakupów dostosowanych do ich potrzeb − dodaje.
Klarna działa w Polsce od 2021 roku. Globalnie z rozwiązań oferowanych przez wywodzący się ze Szwecji fintech korzysta już ponad 150 mln użytkowników na 23 rynkach - od początku czerwca płatności z Klarną dostępne są również dla kupujących i sprzedających w Rumunii.
Więcej na temat płatności Klarna w ramach Shoper Płatności dowiesz się na: www.shoper.pl/klarna/
O Shoper
Shoper to najpopularniejsza w Polsce platforma e-commerce w modelu abonamentowym. Firma dostarcza wszystko, co niezbędne do startu i rozwoju sprzedaży online. Oprócz oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego oferuje również szereg usług wspierających sprzedaż. Są to m.in. płatności internetowe, reklama cyfrowa, usługi logistyczne oraz finansowanie biznesu. Na platformie Shoper działają m.in. takie marki jak Gym Glamour, WK Dzik, Irving czy Doppelherz. Od lipca 2021 roku Shoper jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, a od grudnia 2021 roku wchodzi w skład indeksu sWIG80. Sprawdź więcej informacji o firmie na stronie: www.shoper.pl
O Klarnie
Od 2005 roku Klarna realizuje misję usprawnienia handlu, stawiając potrzeby konsumentów na pierwszym miejscu. Dzięki ponad 150 milionom aktywnych użytkowników na całym świecie i 2 milionom transakcji dziennie, Klarna rewolucjonizuje sposób, w jaki ludzie dokonują zakupów i płacą online, oferując bezpieczne, zrównoważone rozwiązania płatnicze i narzędzia zakupowe oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu konsumenci mogą robić bardziej świadome zakupy, z większą swobodą oraz wygodą. Ponad 500 000 globalnych sprzedawców korzysta już z innowacyjnych technologii i rozwiązań marketingowych Klarna, w tym takie marki jak: H&M, Saks, Sephora, Macy’s, Ikea, Expedia Group i Nike. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź Klarna.com.