W tym artykule znajdziesz:
We wrześniu 2012 roku firma DreamCommerce S.A., dostawca oprogramowania Shoper, została wyróżniona w programie certyfikacyjnym organizowanym przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, która zajmuje się m.in. badaniami i doradztwem w obszarze e-biznesu.Program Firma Przyjazna Klientowi to kilkutygodniowy audyt, który sprawdza poziom jakości obsługi klienta. W przypadku DreamCommerce S.A. oceniana była praca Biura Obsługi Klienta, sprawdzany był również ogólny poziom zadowolenia użytkowników z kontaktu z BOK Shoper a także jakość obsługi w poszczególnych kanałach komunikacji (badanie Mystery Calling). Sprawdzane było również prawdopodobieństwo rekomendowania oprogramowania Shoper innym.
We wrześniu 2012 roku firma DreamCommerce S.A., dostawca oprogramowania Shoper, została wyróżniona w programie certyfikacyjnym organizowanym przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, która zajmuje się m.in. badaniami i doradztwem w obszarze e-biznesu.
Program Firma Przyjazna Klientowi to kilkutygodniowy audyt, który sprawdza poziom jakości obsługi klienta. W przypadku DreamCommerce S.A. oceniana była praca Biura Obsługi Klienta, sprawdzany był również ogólny poziom zadowolenia użytkowników z kontaktu z BOK Shoper a także jakość obsługi w poszczególnych kanałach komunikacji (badanie Mystery Calling). Sprawdzane było również prawdopodobieństwo rekomendowania oprogramowania Shoper innym.
DreamCommerce S.A., w celu zwiększenia satysfakcji klientów z profesjonalnej obsługi, udostępnia także swoim użytkownikom specjalistyczną platformę sugestie.shoper.pl, za pomocą której mogą zgłaszać opinie oraz sugestie dotyczące oprogramowania. Dzięki temu Shoper rozwija się w odpowiedzi na oczekiwania klientów. Aktualnie na oprogramowaniu Shoper działa ponad 7000 sklepów internetowych. Wysoka jakość obsługi relacji z użytkownikami to jedno z najważniejszych kryteriów wyboru właśnie oprogramowania Shoper.