W tym artykule znajdziesz:
W listopadzie 2013 roku firma DreamCommerce S.A., dostawca oprogramowania Shoper, po raz kolejny została wyróżniona w programie certyfikacyjnym organizowanym przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.
W listopadzie 2013 roku firma DreamCommerce S.A., dostawca oprogramowania Shoper, po raz kolejny została wyróżniona w programie certyfikacyjnym organizowanym przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.
DreamCommerce S.A. po raz drugi wzięła udział w kilkutygodniowym audycie programu Firma Przyjazna Klientowi, w trakcie którego sprawdzony został poziom jakości obsługi klienta. Ocenie poddano kilka obszarów: pracę Biura Obsługi Klienta, poziom zadowolenia użytkowników z kontaktu z BOK Shoper a także jakość obsługi w poszczególnych kanałach komunikacji (badanie Mystery Calling). Tak, jak w poprzedniej edycji badania - sprawdzane było również prawdopodobieństwo rekomendowania oprogramowania Shoper innym.
Mając na celu budowanie, jak najlepszych relacji z klientami oraz zapewnienie obsługi klientów na najwyższym poziomie, DreamCommerce S.A. udostępnia użytkownikom oprogramowania Shoper - forum sugestii. Jest to specjalistyczna platforma (sugestie.shoper.pl), za pomocą której mogą zgłaszać opinie oraz sugestie dotyczące oprogramowania. Dzięki temu Shoper rozwija się w odpowiedzi na oczekiwania klientów. Wysoka jakość obsługi relacji z użytkownikami to jedno z najważniejszych kryteriów wyboru właśnie oprogramowania Shoper.