W tym artykule znajdziesz:
W marcu tego roku polski lider rozwiązań e-commerce nawiązał współpracę z największą platformą sprzedażową w Europie Środkowo-Wschodniej - eMAG Marketplace. Teraz Shoper otwiera także możliwość zwiększania sprzedaży na międzynarodowym serwisie przy pomocy reklam eMAG Ads.
W marcu tego roku polski lider rozwiązań e-commerce nawiązał współpracę z największą platformą sprzedażową w Europie Środkowo-Wschodniej - eMAG Marketplace. Teraz Shoper otwiera także możliwość zwiększania sprzedaży na międzynarodowym serwisie przy pomocy reklam eMAG Ads.
Właściciele e-biznesów mogą wykorzystywać popularność eMAG Marketplace do rozszerzania swojej widoczność w internecie, a w efekcie zdobywania kolejnych klientów i zwiększania przychodów. Kolejna nowa usługa w ramach Shoper Kampanii będzie dostępna nie tylko dla właścicieli sklepów internetowych Shoper, ale również dla wszystkich, którzy już prowadzą sprzedaż na eMAG Marketplace.
–Przedsiębiorcy, z którymi pracujemy, coraz odważniej rozglądają się za mniej oczywistymi rynkami. Często ich produkty już z sukcesem sprzedają się w Polsce i za zachodnimi granicami, więc szukają nowych kierunków rozwoju. eMAG Marketplace daje im ogromny potencjał wzrostu – wyjaśnia Mateusz Grzywnowicz, Head of Selium w Shoper. – Jednak obecnie na każdej platformie sprzedaż organiczna wymaga wsparcia kampanii płatnych. Oferujemy e-sprzedawcom naszą pomoc w skalowaniu ich biznesów po wschodniej stronie właśnie z wykorzystaniem eMAG Ads – dodaje.
Promocja eMAG Ads opiera się na zwiększającym widoczność produktów modelu CPC (Cost-per-Click), czyli opłat za kliknięcia. To oznacza, że reklamodawcy płacą tylko za kliknięcia w ich promowane produkty, co daje im kontrolę nad kosztami i wynikami kampanii reklamowych. Platforma eMAG oferuje również narzędzia do monitorowania i optymalizacji skuteczności kampanii.
Reklamy produktowe są wyświetlane na stronach internetowych platformy oraz w aplikacji mobilnej eMAG. Dzięki temu skuteczniej docierają do użytkowników w różnych miejscach i zwiększają wyświetlenia promowanych ofert nawet o 35%.
– Na eMAG Marketplace chcemy zapewniać przedsiębiorcom jak najwięcej pomocnych narzędzi, a skuteczne kampanie reklamowe eMAG Ads to najlepszy napęd dla sprzedaży na naszej platformie. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Shoper również sprzedawcy z Polski będą mogli zwiększać swoją widoczność dla ponad 9 milionów aktywnych użytkowników kupujących na eMAG Marketplace w Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech – komentuje Alicja Dzwonkowska, eMAG Marketplace Project Manager.
Sprzedaż wielokanałowa i międzynarodowa nabiera w ostatnich latach coraz większego znaczenia. Rynek e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej dynamicznie się rozwija, natomiast konkurencja jest tam wciąż znacznie niższa niż na Zachodzie. Dodatkowo duży popyt na produkty internetowe czyni kraje, w których działa eMAG Marketplace, atrakcyjnym miejscem do rozwoju e-biznesu.
Klienci Shoper mają możliwość integracji swoich e-sklepów z eMAG Marketplace dzięki aplikacji Apilo, przeznaczonej do zarządzania sprzedażą w wielu kanałach.
Więcej o eMAG Ads dowiesz się na: www.shoper.pl/emag-ads/
O Shoper
Shoper to najpopularniejsza w Polsce platforma e-commerce w modelu abonamentowym. Firma dostarcza wszystko, co niezbędne do startu i rozwoju sprzedaży online. Oprócz oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego oferuje również szereg usług wspierających sprzedaż. Są to m.in. płatności internetowe, reklama cyfrowa, usługi logistyczne oraz finansowanie biznesu. Na platformie Shoper działają m.in. takie marki jak Gym Glamour, WK Dzik, Irving czy Doppelherz. Od lipca 2021 roku Shoper jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, a od grudnia 2021 roku wchodzi w skład indeksu sWIG80. Sprawdź więcej informacji o firmie na stronie: www.shoper.pl