W tym artykule znajdziesz:
Shoper wprowadził integrację z najpopularniejszymi systemami wsparcia sprzedaży: Subiekt GT i WF-MAG. Aplikacje zautomatyzują i usprawnią realizację zamówień, wymianę danych z magazynem oraz księgowość.
Shoper wprowadził integrację z najpopularniejszymi systemami wsparcia sprzedaży: Subiekt GT i WF-MAG. Aplikacje zautomatyzują i usprawnią realizację zamówień, wymianę danych z magazynem oraz księgowość.
Według raportu Gemiusa dla Izby Gospodarki Elektronicznej “E-commerce w Polsce 2016”, czynnikami które skłaniają klientów do zakupów online są przede wszystkim wygoda (45 proc. odpowiedzi badanych) i oszczędność czasu (39 proc.). Jednocześnie za największy problem wskazywany jest długi czas oczekiwania na produkt – tak odpowiedziało 35 proc. respondentów. Dlatego w parze z jak najszybszą metodą dostawy powinno iść skrócenie czasu realizacji zamówienia. Umożliwiają to automatyzacje – płatności, przesyłania informacji do magazynu i powiadomień o statusie zamówienia. Platforma gotowych sklepów internetowych Shoper wprowadziła aplikacje integrujące najczęściej wybierane w Polsce programy wspierające w tym zakresie obsługę sprzedaży, czyli Subiekt GT i WF-MAG.
Aplikacje z integracją WF-MAG oraz Subiekt GT zapewniają automatyzację procesów niezbędną do skrócenia czasu obsługi sprzedaży i całościowego zarządzania firmą. Integracja e-sklepu z tymi narzędziami sprawia, że sprzedawca nie musi osobiście utrzymywać aktualnych informacji w odrębnych systemach – sklepowym i magazynowym. Na poziomie aplikacji odbywają się procesy przekazywania danych pomiędzy sklepem a programami magazynowymi: przesyłanie listy zamówień ze sklepu internetowego do programu magazynowo-księgowego, informacje o statusach zamówień i adresy wysyłki. Dane na temat produktów, stanów magazynowych i cen są automatycznie synchronizowane.
- Dzięki połączeniu sklepu internetowego z tymi narzędziami, sprzedawca może w łatwy sposób łączyć wiele kanałów sprzedaży, dbając tym samym, by każdy z nich dysponował aktualną bazą produktów i cen. Z przesyłania informacji między sklepem a magazynem oraz między jednym programem a drugim eliminuje się czynnik ludzki, co czyni ten proces dużo szybszym, a przy tym ogranicza ryzyko pomyłek – tłumaczy Mariusz Charkot, Product Manager w firmie Dreamcommerce S.A., oferującej oprogramowanie Shoper.