W tym artykule znajdziesz:
Shoper, najpopularniejsza w Polsce kompleksowa platforma e-commerce w modelu subskrypcyjnym, udostępnia e-sprzedawcom jeszcze więcej możliwości promocji w sieci. Dzięki współpracy z Wirtualną Polską właściciele sklepów internetowych Shoper mogą docierać do nowych klientów i zwiększać sprzedaż za pomocą reklam WP Ads, niezależnie od kategorii oferowanych produktów.
Shoper, najpopularniejsza w Polsce kompleksowa platforma e-commerce w modelu subskrypcyjnym, udostępnia e-sprzedawcom jeszcze więcej możliwości promocji w sieci. Dzięki współpracy z Wirtualną Polską właściciele sklepów internetowych Shoper mogą docierać do nowych klientów i zwiększać sprzedaż za pomocą reklam WP Ads, niezależnie od kategorii oferowanych produktów.
Shoper dąży do zapewniania e-sprzedawcom wszystkich narzędzi potrzebnych do prowadzenia skutecznej sprzedaży internetowej. Oprócz rozwoju oprogramowania stale poszerza swoje portfolio usług dodatkowych, między innymi w obszarze finansowania, sprzedaży wielokanałowej czy reklamy.
– Uruchomienie w ramach Shoper Kampanii usługi WP Ads oznacza dla naszych klientów jeszcze więcej szans na promocję swoich marek i docieranie do nowych, precyzyjnie określonych grup odbiorców. To świetna wiadomość szczególnie dla właścicieli sklepów internetowych oferujących produkty objęte w innych narzędziach reklamowych ograniczeniami. Współpraca z WP Ads pozwoli sprzedawcom korzystającym z naszych rozwiązań zwiększać zyski i szybciej rozwijać swoje internetowe biznesy w każdej branży – mówi Arkadiusz Król, odpowiedzialny za Shoper Kampanie.
– Liczymy, że platforma WP Ads zwiększy biznesy sklepów Shoper poprzez generowanie dodatkowej sprzedaży i dotarcie do nowych klientów. System umożliwia realizację kampanii display wyświetlanych na serwisach z 93% zasięgiem polskich internautów i wysyłkę skutecznych mailingów reklamowych do użytkowników kont wp.pl oraz o2.pl. Emisja kampanii wspierana jest przez algorytmy bazujące na machine learning, odpowiedzialne za dobór użytkowników w kampanii i wyświetlanie reklam. To właśnie połączenie tych elementów stoi za wynikami kampanii WP Ads – mówi Marcin Czeczot, Head of WP Ads, Wirtualna Polska Media.
Za usługę reklamową WP Ads na platformie Shoper odpowiada zespół doświadczonych specjalistów z oficjalnym statusem partnera Wirtualnej Polski. Shoper posiada też już status Meta Business Partner, dzięki reklamom na Facebooku i Instagramie, oraz Partnera Premium od firmy Google.
Na początku 2022 roku spółka nawiązała również współpracę z TikTokiem, czyli najpopularniejszą aplikacją społecznościową na świecie. Shoper jako pierwsza platforma e-commerce w Polsce uruchomił własną usługę wspierającą sprzedawców i właścicieli sklepów internetowych w prowadzeniu działań reklamowych TikTok Ads.
– Wszystkie przyznane nam statusy potwierdzają najwyższą jakość oferowanych przez Shoper usług w obszarze kampanii produktowych i reklamy online dla sklepów. Dokładamy wszelkich starań, by dawać naszym klientom jak najlepszą możliwość rozszerzania strategii handlowej o kanały, w których są dzisiaj ich klienci – mówi Edyta Pudłowska, Head of Marketing w Shoper.
Więcej informacji o usługach WP Ads w ramach Shoper Kampanii znajdziesz tutaj: www.shoper.pl/wpads/