W tym artykule znajdziesz:
Shoper, najchętniej wybierany dostawca usług e-commerce w Polsce, udostępnił sprzedawcom sklepów internetowych nową aplikację – Shoper Live. Od teraz sprzedawcy będą mogli przeprowadzać transmisje sprzedażowe na kilku platformach równocześnie – w sklepie internetowym oraz w najpopularniejszych mediach społecznościowych. To pierwsza taka usługa na rynku polskich platform e-commerce.
Shoper, najchętniej wybierany dostawca usług e-commerce w Polsce, udostępnił sprzedawcom sklepów internetowych nową aplikację – Shoper Live. Od teraz sprzedawcy będą mogli przeprowadzać transmisje sprzedażowe na kilku platformach równocześnie – w sklepie internetowym oraz w najpopularniejszych mediach społecznościowych. To pierwsza taka usługa na rynku polskich platform e-commerce.
Wirtualne spotkania sprzedażowe w Polsce osiągnęły szczyt swojej popularności w trakcie pandemii w 2020 roku. Do dzisiaj marki wykorzystują ten sposób na pokazanie swoich produktów jako alternatywę do statycznych zdjęć w sklepie internetowym. Trend live commerce, czyli prowadzenia sprzedaży podczas transmisji online, jest już od wielu lat z sukcesem stosowany przez e-sprzedawców w Chinach.
– W Chinach istnieje ponad 150 różnych aplikacji do prowadzenia live’ów, a same transmisje potrafią trwać nawet do 14 godzin i generują gigantyczne zyski. – mówi Barbara Kaleńczuk, Corporate Communications Specialist, odpowiedzialna za wprowadzenie aplikacji Shoper Live. – Śledzimy zagraniczne trendy rynkowe i szukamy nowych kanałów sprzedażowych, z których mogliby skorzystać nasi klienci. Stąd właśnie wzięła się idea stworzenia aplikacji, która pomoże sprzedawcom budować społeczności poprzez angażowanie swoich odbiorców, a przede wszystkim – zwiększać przychody przy pomocy mediów społecznościowych. – dodaje.
Być tam, gdzie potencjalni klienci
Transmisje sprzedażowe w mediach społecznościowych wywołują emocje, dają markom możliwość zaangażowania i budowania własnej społeczności, a tym samym stworzenia swojego niepowtarzalnego stylu w komunikacji z klientami.
Shoper Live umożliwia prowadzenie sprzedaży podczas transmisji na żywo jednocześnie na stronie sklepu oraz w mediach społecznościowych. Dzięki rozbudowanym funkcjom aplikacja wysyła linki do przedstawianych podczas transmisji produktów oraz do wgranych wcześniej kodów rabatowych.
– Uważnie obserwujemy transmisje przeprowadzane przez naszych klientów i nie tylko. To, co wynika z tych obserwacji, to konieczność zoptymalizowania procesu zakupowego i skrócenie tej ścieżki do minimum – komentuje Barbara Kaleńczuk – Shoper Live pomaga zapobiec efektowi FOMO (Fear Of Missing Out) oraz, przede wszystkim, znacznie ułatwia oglądającym przejście z transmisji w mediach społecznościowych do sklepu internetowego, by złożyć zamówienie – dodaje.
Nowa aplikacja od Shopera umożliwia pełną automatyzację procesu sprzedażowego, moderację i kontrolę nad komentarzami. Sprzedawcy zorganizują swoją transmisję na dowolnych platformach społecznościowych, takich jak: Facebook, Instagram, YouTube, Twitch.tv czy LinkedIn oraz w sklepie internetowym. Więcej informacji o usłudze znajduje się pod adresem: shoper.pl/shoper-live
O firmie Shoper
Shoper to lider rozwiązań e-commerce w Polsce. Firma dostarcza niezbędną infrastrukturę dla handlu internetowego. Oprócz oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego oferuje również szereg usług wspierających sprzedaż. Są to m.in. płatności internetowe, reklama cyfrowa, usługi logistyczne oraz finansowanie biznesu. Na platformie Shoper działają m.in. takie marki jak Gym Glamour, WK Dzik, Irving czy Doppelherz. Od lipca 2021 roku Shoper jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, a od grudnia 2021 roku wchodzi w skład indeksu sWIG80. Sprawdź więcej informacji o firmie na stronie: shoper.pl