W tym artykule znajdziesz:
Shoper odświeża Program Partnerski, oferując możliwość zdobycia wyróżniających statusów i odznak eksperckich dla swoich ponad 4700 partnerów. Dzięki temu klienci platformy zyskają łatwiejszy dostęp do zweryfikowanych specjalistów, co pozwoli im rozwijać biznes online z pełnym wsparciem ekspertów e-commerce.
Shoper wprowadza odświeżoną wersję swojego Programu Partnerskiego, z którego korzysta już ponad 4700 partnerów. Zajmują się oni m.in. tworzeniem aplikacji, budowaniem sklepów internetowych z wykorzystaniem Shoper czy tworzeniem szablonów sklepów. Jedną z kluczowych zmian jest wprowadzenie czterech poziomów statusów partnerskich: Shoper Partner, Silver Shoper Partner, Gold Shoper Partner, Platinum Shoper Partner. Statusy potwierdzają doświadczenie i wiarygodność partnerów oraz otwierają najbardziej zaangażowanym specjalistom drzwi do dodatkowych korzyści i możliwości współpracy z Shoperem. Oprócz tego, niektóre statusy pozwalają partnerom znaleźć się w Katalogu partnerów, który tworzą tylko specjaliści ze szczególnymi osiągnięciami w swoich dziedzinach i ponadprzeciętną wiedzą.
Co jeszcze czeka Partnerów Shopera?
Kolejną nowością są specjalne odznaki eksperckie, czyli symbole które certyfikują poszczególne kompetencje partnerów i wyróżniają ich konkretne specjalizacje. Dzięki temu klienci mogą współpracować z najbardziej wykwalifikowanymi ekspertami oraz wybierać partnera najlepiej odpowiadającego specyficznym potrzebom. Partnerzy będą mogli zdobyć odznaki takie jak Shoper Storefront Expert (poświadczającą o biegłości w obsłudze narzędzi Shoper Storefront), Shoper Migration Expert (dla agencji, które specjalizują się w przenoszeniu sklepów internetowych z innych platform na Shopera) oraz inne, związane z konkretnymi specjalizacjami.
– Naszym celem jest, aby sprzedawcy wiedzieli, że mogą współpracować z najlepszymi ekspertami w branży w ramach Programu Partnerskiego Shopera. Niezależnie od tego, czy potrzebują pomocy w budowie sklepu, optymalizacji sprzedaży, czy wprowadzeniu nowych funkcji. – mówi Aleksandra Stachura, Head of Partnership Program w Shoper - Dążymy do tego, aby jak najlepiej wspierać wszystkich przedsiębiorców, którzy chcą być obecni w e-commerce. Dlatego koncentrujemy się na wzmocnieniu naszej sieci partnerów i rozwijaniu ich kompetencji. – dodaje
O firmie Shoper
Shoper to lider rozwiązań e-commerce w Polsce. Firma dostarcza niezbędną infrastrukturę dla handlu internetowego. Oprócz oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego oferuje również szereg usług wspierających sprzedaż. Są to m.in. płatności internetowe, reklama cyfrowa, usługi logistyczne oraz finansowanie biznesu. Na platformie Shoper działają m.in. takie marki jak Gym Glamour, WK Dzik, Irving czy Doppelherz. Od lipca 2021 roku Shoper jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, a od grudnia 2021 roku wchodzi w skład indeksu sWIG80. Sprawdź więcej informacji o firmie na stronie: www.shoper.pl