W tym artykule znajdziesz:
W maju, w sklepach internetowych branży dziecięcej, korzystających z oprogramowania Shoper, dokonano ponad 18,1 tys. transakcji kupna-sprzedaży o łącznej wartości ponad 2,993 mln zł. Rok temu podobnych transakcji było 11,3 tys., a ich wartość wyniosła ponad 1,802 mln zł. Oznacza to ponad 60-procentowy wzrost.
W maju, w sklepach internetowych branży dziecięcej, korzystających z oprogramowania Shoper, dokonano ponad 18,1 tys. transakcji kupna-sprzedaży o łącznej wartości ponad 2,993 mln zł. Rok temu podobnych transakcji było 11,3 tys., a ich wartość wyniosła ponad 1,802 mln zł. Oznacza to ponad 60-procentowy wzrost.
– Sklepy internetowe oferujące produkty dla dzieci największe oblężenie tradycyjnie przeżywają w listopadzie i grudniu – mówi Tomasz Tybon, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w DreamCommerce SA, dostawcy oprogramowania Shoper. – Tym razem po raz pierwszy zaobserwowaliśmy sytuację, gdy branża dziecięca notuje tak dobre wyniki w okresie innym niż szczyt świątecznych zakupów. Tegoroczna sprzedaż w tygodniach poprzedzających Dzień Dziecka była wyraźnie lepsza niż rok wcześniej. Prawdopodobnie wpływ na nią miał rządowy program „500+”, dzięki któremu rodzice dysponują dodatkowymi środkami finansowymi.
Po więcej ciekawostek odsyłamy już do Raportu: