W tym artykule znajdziesz:
Przyciągnięcie nowej grupy klientów i zwiększone działania reklamowe w internecie – takie cele stawiała przed swoimi e-biznesami większość właścicieli w ubiegłorocznym raporcie platformy Shoper. W najnowszym trendy nieco się zmieniły, ale polski e-commerce nie doświadczył w ostatnich miesiącach żadnej rewolucji. Choć wciąż jest w świetnej kondycji.Zakupy przez internet w Polsce coraz częściej cechuje szybkość i wygoda. Komfort konsumentów wynika zarówno z zastosowanych w sklepach rozwiązań, udostępnionych im np. sposobów płatności czy dostawy towaru, jak również z doświadczeń estetycznych. Bo ładne sprzedaje się lepiej. Te zachowania znajdują odzwierciedlenie w wynikach najnowszego badania Shoper, czyli platformy e-commerce dostarczającej gotowe oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego. Właściciele sklepów biorący udział w ankiecie najczęściej wymieniali trzy elementy, których wprowadzenie w minionym roku przyniosło im największą korzyść: uruchomienie natychmiastowych płatności (16,9% badanych), zmiana grafiki (16,5%) oraz większe środki na marketing (16,4%).
Przyciągnięcie nowej grupy klientów i zwiększone działania reklamowe w internecie – takie cele stawiała przed swoimi e-biznesami większość właścicieli w ubiegłorocznym raporcie platformy Shoper. W najnowszym trendy nieco się zmieniły, ale polski e-commerce nie doświadczył w ostatnich miesiącach żadnej rewolucji. Choć wciąż jest w świetnej kondycji.
Zakupy przez internet w Polsce coraz częściej cechuje szybkość i wygoda. Komfort konsumentów wynika zarówno z zastosowanych w sklepach rozwiązań, udostępnionych im np. sposobów płatności czy dostawy towaru, jak również z doświadczeń estetycznych. Bo ładne sprzedaje się lepiej. Te zachowania znajdują odzwierciedlenie w wynikach najnowszego badania Shoper, czyli platformy e-commerce dostarczającej gotowe oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego. Właściciele sklepów biorący udział w ankiecie najczęściej wymieniali trzy elementy, których wprowadzenie w minionym roku przyniosło im największą korzyść: uruchomienie natychmiastowych płatności (16,9% badanych), zmiana grafiki (16,5%) oraz większe środki na marketing (16,4%).
Tegoroczny raport odzwierciedla także rosnące z roku na rok zaangażowanie sklepów internetowych w budowanie marki własnej oraz konieczność inwestowania w działania promocyjne – ponad 40% pytanych właścicieli wskazało, że to właśnie inwestycje w działania marketingowe miały największy wpływ na wzrost zainteresowania ich sklepami. Nieznacznie mniejszą ilość wskazań odnotowaliśmy w obszarze systematycznego wzbogacania oferty o nowe produkty – 35,4%.
Po więcej ciekawych wyników i analiz odsyłamy do całego raportu – udostępnionego do ściągnięcia pod poniższym linkiem: