Poznaj liderów Spółki
Stawiamy na ludzi, którzy łączą wiedzę branżową z odwagą do innowacji. Każdego dnia wspierają rozwój firmy.
To oni nadają tempo i kierunek

W Shoper od 2021 roku. Odpowiada za rozwój produktów płatniczych i finansowych dla sprzedawców. Od 2025 roku rozwija także usługi logistyczne, poszerzając ofertę ekosystemu Shopera.
Karierę zaczynał w Bankier.pl (2010–2016), od 2013 roku był Głównym Ekonomistą w firmie. W latach 2016–2021 związany z sektorami fintech i lendtech jako Dyrektor Analiz w Polskim Związku Instytucji Pożyczkowych i Redaktor Naczelny Fintek.pl.
Absolwent ekonomii na Uniwersytecie Wrocławskim. Specjalista od rynków finansowych. Prowadzi zajęcia z fintechu m.in. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

Odpowiada za rozwój designu w Shoperze. Buduje i rozwija zespół projektowy, dba o jakość i spójność działań. Wspiera kluczowe inicjatywy produktowe i marketingowe, łącząc perspektywę użytkownika z celami biznesowymi.
Od ponad 15 lat pracuje na styku designu, technologii i biznesu. Specjalizuje się w brandingu, projektowaniu produktów cyfrowych (UI i UX), procesach discovery i strategii projektowej. Doradza też w obszarach wspierających sprzedaż.
Ma duże doświadczenie w prowadzeniu i rozwijaniu zespołów kreatywnych.

Ekspert z ponad 15-letnim doświadczeniem w e-commerce, strategii produktowej, marketingu i we wdrażaniu rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Pracował dla marek takich jak Ceneo, Grupa Domodi, Wirtualna Polska, Modivo i CCC. Odpowiadał tam za rozwój aplikacji mobilnych, systemów AI i strategii omnichannel.
W Shoperze zajmuje stanowisko Omnichannel & App Development Directora. Tworzy nowy dział, który odpowiada za kluczowe obszary rozwoju platformy. Jego celem są spójne i innowacyjne doświadczenia zakupowe dla sprzedawców i klientów.
Prywatnie pasjonat sportu - szachów, lekkoatletyki i koszykówki. Fan nowych technologii i sztucznej inteligencji.

Programista z ponad 25-letnim doświadczeniem, od 18 lat związany z Shoperem i e-commerce. Specjalizuje się w innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych – od 2017 roku rozwija projekty oparte na uczeniu maszynowym.
Jest doświadczonym trenerem i prelegentem. Chętnie dzieli się wiedzą, inspirując zespoły i społeczność IT. Pasjonat analizy i optymalizacji systemów. W pracy łączy perspektywę biznesową z technologiczną. Wykorzystuje też metody warsztatowe i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
Po godzinach testuje nowe technologie i sięga po książki, które pomagają mu w rozwoju.

Manager z ponad 16-letnim doświadczeniem w e-commerce i IT. Prowadził własne sklepy, realizował projekty wdrożeniowe i sprzedawał oprogramowanie. Dzięki temu łączy perspektywę przedsiębiorcy, praktyka i eksperta sprzedaży technologii.
W Shoperze jako Sales Director odpowiada za strategię sprzedaży, zarządza zespołem ponad 50 osób i buduje relacje z klientami oraz partnerami. Pod jego kierownictwem działają też zespoły Customer Success, które wspierają przedsiębiorców w rozwijaniu biznesu i pełnym wykorzystaniu ekosystemu Shopera.
Nadzoruje również partnerstwa rynkowe z agencjami, resellerami i ekspertami e-commerce, zapewniając klientom kompleksowe wsparcie. Wierzy, że skuteczna sprzedaż to znajomość produktu, technologia i ludzie. To połączenie, które prowadzi do sukcesu firmy i jej klientów.

Od ponad 10 lat łączy doświadczenie w sprzedaży i marketingu. Wspiera globalne firmy internetowe i SaaS w budowaniu przewagi, skalowaniu biznesu i osiąganiu trwałych wyników.
W pracy stawia na połączenie silnej marki z marketingiem, który realnie wspiera sprzedaż i napędza wzrost. Jako lider rozwija mocne strony zespołu i skutecznie prowadzi go do realizacji ambitnych celów.
Po godzinach trenuje triathlon. Dyscyplinę i wytrwałość wypracowaną w sporcie przenosi także do biznesu.

Piotr od 2010 roku związany jest z branżą Digital marketingu. Współtworzył kompleksowe strategie i projekty dla wiodących marek, takich jak Ziaja, Lux Med, Ergo Hestia czy Witchen. Kilkanaście lat pracował również z wieloma agencjami SEO/SEM, gdzie odpowiadał za rozwój biznesu, konsolidację spółek, jak i wdrożenia innowacyjnych produktów cyfrowych, które realnie odpowiadały na potrzeby klientów i generowały znaczące przychody.
Posiada wykształcenie techniczne oraz menedżerskie – ukończył Politechnikę Bydgoską na kierunku teleinformatyka oraz Uniwersytet Mikołaja Kopernika, specjalizując się w organizacji i zarządzaniu.
Jest certyfikowanym specjalistą w zakresie nowoczesnych metod zarządzania projektami, programami i portfelami, posiadając m.in. certyfikaty ITIL 4, PRINCE2, MSP, MoP, P3O, PMO, M_o_R, AgileSHIFT, AgilePM, AgileBA, SAFe, DTMethod oraz Change Management.
W swojej karierze koncentruje się na doskonałości operacyjnej, skalowaniu biznesu oraz zwiększaniu jego rentowności. To właśnie dostarczanie wartości klientowi oraz wzrost wartości przedsiębiorstwa daje mu największą satysfakcję.
Umów się na spotkanie
Zapraszamy do rozmowy. Z przyjemnością udzielimy informacji na temat działalności naszej Spółki.

