Raport: E-sklep 2015
Przyciągnięcie nowej grupy klientów i zwiększone działania reklamowe w internecie – takie cele stawiała przed swoimi e-biznesami większość właścicieli w ubiegłorocznym raporcie platformy Shoper. W najnowszym trendy nieco się zmieniły, ale polski e-commerce nie doświadczył w ostatnich miesiącach żadnej rewolucji. Choć wciąż jest w świetnej kondycji.Zakupy przez internet w Polsce coraz częściej cechuje szybkość i wygoda. Komfort konsumentów wynika zarówno z zastosowanych w sklepach rozwiązań, udostępnionych im np. sposobów płatności czy dostawy towaru, jak również z doświadczeń estetycznych. Bo ładne sprzedaje się lepiej. Te zachowania znajdują odzwierciedlenie w wynikach najnowszego badania Shoper, czyli platformy e-commerce dostarczającej gotowe oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego. Właściciele sklepów biorący udział w ankiecie najczęściej wymieniali trzy elementy, których wprowadzenie w minionym roku przyniosło im największą korzyść: uruchomienie natychmiastowych płatności (16,9% badanych), zmiana grafiki (16,5%) oraz większe środki na marketing (16,4%).